Najwiekszy silacz




Najwiekszy silacz




Odsłon: 577103 | Ocena: 2233 | Czas: m s |


Szukaj




Dyskusja:


Najwiekszy silacz Cose r ciutien
A co to za czerwone badziewie podczepianie z tylu? Zalosny filmik nic nie wnoszacy. Zjebalem sobie 27 sekund zycia.
XD
Z tyłu pewnie jakaś rotacyjna 1.80 bo aż flaki w oponach haha
Bo ten rolnik szuka żony i dlatego pokazuje potencjał własnych sił
Siła polaków
Fajne
Kto ma to na głównej
Ale żal jest coś przycepione do traktora
Pewnie siewnik czy kosiarke może ma z tyłu ale pomysłowe 😉
Wstawili se dla jaj a tu taka gównoburza się wywołała
Z rolnikiem nie ma żartów 😂
ma obciążnik stylu xD
Toć podniósł to hlop z Kaszub a nie guma od gaci
zajebisty traktor rafal sztosss ile koni mechanicznych ?;0
Kto widzi talerzówke czy kosiarke?
wtf
idiota
wielki mi silacz.jak z tyłu zapieta pewnie kosiarka rotacyjna
Rotacyjna zapieta haha