Rodzinne Gospodarstwo Rolne Buchajczyk




Rodzinne Gospodarstwo Rolne Buchajczyk




Odsłon: 29114 | Ocena: 241 | Czas: 39m 20s |


Szukaj




Dyskusja:


Rodzinne Gospodarstwo Rolne Buchajczyk Nie Bizon Zo56 tylko Z 056 nie "o" a zero
Fajna zmiana gospodarstwa
Burdel macie prawie jak u mnie xD Ale za tego URSUSA 16 szacun.
naprawdę pełen szacun film i historia podziwiam.... ale z 250h 500t pszenicy 120 rzepaku owies 100t żyto 150 i pszenżyto 150 proszę napiszcie jak to robicie i na jakich ziemiach bo dla wyciągnąć taki wynik...szacun
Kapitalny film 😉
Łapka i sub być muszą i liczę na to samo 😉
Jebać unie
Suuper Gospodarstwo👍widzę że też zaufanie jest do marki Johne Deere 🚜wpadnij wolnej chwili do mnie na kanał tam też same Johne Deere pozdrawiam 😀
Jak się sprawuje zetor to jest 9641? Ile ma mth i który to rok?
Jak go kupiliście to byl to pewnie duży odskok w technologii
Duzo was do majatku... to bedzie piekna wojna...
takie duze gospodartwto a wyglada masakrycznie...
persĘ xDDD
Bardzo fajnie posłuchać historii takich gospodarstw, miło popatrzeć jak od średniego gospodarstwa nastawionego na produkcję mleczną powstaje taki kompleks :D Film i narracja super współgrają
Super gospodarstwo :)
Szkoda tylko ze wiekszosc maszyn pod chmurą stoi.
Pozdrawiamy!
Jak JD się sprawują nie psują się??
Widać ogrom pracy włożonej i obecnie wkładanej. Fajnie popatrzeć na tak duże a jednak prowadzone jeszcze w dość tradycyjny sposób gospodarstwo pomimo ogromnego wysiłku jaki musi wkladać w pracę. Pozdrawiam
Jaki wyszedł koszt hali?
Aż mnie zastanawia czemu jeszcze ładowarki teleskopowej nie kupiliście i męczycie sie tymi podajnikami Przy tej liczbie krow nie bedziecie kupowac wozu paszowego i stosowac TMR ? Fajny film tak popatrzeć jak się coś zmienia na lepsze 😊
ja sie dziwie ze wy obory porzadnej nie postawiliscie z korytarzem paszowym