Znalazłem największe drzewo na świecie! - Sequoia, USA




Znalazłem największe drzewo na świecie! - Sequoia, USA




Odsłon: 2235 | Ocena: 278 | Czas: 10m 54s |


Szukaj




Dyskusja:


Znalazłem największe drzewo na świecie! - Sequoia, USA Ty powinieneś być podróżnikiem i takie materiały tworzyć, a nie grać w nudne gierki :>
Sztosik vlog! Zazdroszczę mocno, oby więcej takich tripów
Sou jak ty powinieneś Daily vlogi prowadzić kamera cię kocha no jesteś bardzo fotogeniczny a przy tym przekazujesz fajne ciekawe informacje no może nie Daily ale rób to częściej pozdro
Informatywny material i do tego fajny montaz 👍, zastanawiales sie nad zakupem drona na takie okazje?
Jasiuuu kup drona, filmik zajebiście zmontowany, ale na dzisiejsze czasy dobrze byłoby zobaczyć ciekawe ujęcia z drona, zwłaszcza na takim wyjeździe ;)
jezu ale super duże fajne drzewa. Aż by se sam poleciał pomacać
klasa
Pani od biologii kłamała, że mech rośnie tylko po jednej stronie :D
kiedy opowieści draseczkowe xd?
Mega! Więcej takich filmików!

Chciałbym kiedyś zwiedzić takie parki
Zajebiście Jasiu
Waluta Soua - 1 mol Sopocki ;D Fajna przygoda oraz ładnie zmontowany filmik ;)
jak byłeś w tym storze to kupiłeś aspiryne bajerowską?
Czy w stanach jest dużo murzynów?
wincyj!
Sou a byłeś kiedyś w grecji?